27 Nisan 2014 Pazar

Top 5 Mac Farlarim!



Düzenli olarak günlük makyajlarimda kullandigim ve bittikce tekrar alacagim 5  favori mac farlarim :)

Ricepaper
Cok güzel ve dogal bir highlighter gibi, genelde kasimin altina, gündüzleri ve dogal makyajda göz pinarini aydinlatmak icin ve bazen tüm göz kapagimda tek far olarakda kullaniyorum.

Omega
pixiwoo kardeslerin tavsiyesi üzerine yillar önce kaslarim icin almistim, bu aralar kaslarimi daha koyu sevdigim icin genelde Espresso farini kullaniyorum, ama  kaslarimin cok dogal gözükmesini istedigimde hala Omegayi tercih ediyorum. 
Veya kasin baslangicinda Omega ve kasinin sonunda Espresso farini. 
Tek far olarakda cok güzel dogal bir gri rengi, ayrica "soguk" makyajlarda cok güzelde bir gölgelendirme rengi.

Brulé
Simdiye kadar tek bitirdigim ve tekrardan aldigim Mac farim ve vazgecilmezim. 
Ten rengim acik, sari alt tonlu ve Mac´de NC20, bu far tamamen kendi rengimmis gibi duruyor, ama göz kapagindaki renk degisikligini kapattigi icin cok dogal gözüküyor. 
Ayrica renkli far sürüldügündede Brulé kasin altina sürülünce makyaji cok güzel tamamliyor.

Soba
Kahverengi gözlere ve acik tenlilere cok yakistigini düsünüyorum.
Mac´in bir farina asikmisin derseniz, kesinlikle bu! 
Tüm göz kapagima sürüyorum, dudaklarimada acik bir pembe ruj cok güzel oluyor, özellikle pembe rujlarla bu fari cok begeniyorum.

Wedge
"Sicak" göz makyajlarinda gölgelendirmek icin kullaniyorum genelde, cünki wedge´in icinde hafif bir kirmizilik var, canlilik katiyor göz makyajina. 
Göz kapaklarim düsük oldugu icin gölgelendirmeyi her makyajda mutlaka yapiyorum, hic bir far sürmesemde yinede wedge´le gölgelendirme yapiyorum, güzel duruyor :)


Sizin favori Mac farlariniz hangileri?


Viva

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...