29 Nisan 2014 Salı

Nisan favorileri!



Mac büyük far paleti
Bu paleti cok sevdim, daha önce üc tane dörtlü paletim vardi, ama onlari makyaj yaparken ac-kapa karisik oluyordu, simdi bir tane paleti acip tüm renkleri elimin altinda kullanabiliyorum.

Moroccanoil Sac Yagi
Daha önce bir büyük sisesini kullanip bitirmistim, ama elimde cok sac yagi oldugundan tekrar almamistim. Saclarimin cok kurudugunu fark ettigim bu aralar tekrar bir deneyim diye kücük bir sisesini aldim ve cok memnun kaldim, degis-tokus diger sac ürünlerimle kullaniyorum.

Alverde Kas jeli "02 kahverengi"
Alverde almanyada dm-marketlerinde uygun fiyatlara satilan dogal ürünleri olan sertifikali bir marka. 
Aslinda pek sevmiyecegimi düsünüp aldigim bir ürün, daha önce transparan olanini alip begenmemistim, ama her yerde cok met edilince birde kahverengisini deneyim dedim. 
Sadece fircasi bence cok  uzun ve ürün bulasabiliyor cilde, bu yüzden daha kücük fircasi olan Benefit Gimme Brow´u cok denemek istiyorum.
Kaslari cok güzel sekillendiriyor ve hafif renk veriyor, kaslarin bozulmamasinda bir etkisi yok ama bence.

Alverde "01 Elegant Beige" Far
Ba-yil-dim bu far´a, cok begenerek kullaniyorum, aldigimdan beri Mac Ricepaper´i göz makyajlarimda highlighter olarak sadece cok sade gözükmek istedigim zaman kullaniyorum, bu ürün hem daha cok kendini belli ediyor hemde kaliciligi cok iyi.

John Frieda Brilliant Brunette Sac kürü
Sadece tekli posetlerde satilan bu ürünü zaman zaman mutlaka alip kullaniyorum, bu ay´da yine cok sevdim, saclarima hafif bir kahverengi isilti veriyor, ayrica yumsacik yapiyor. Serinin diger ürünleriyle beraber kullaniyorum.

Essence "04 On the Catwalk" Ruj
Tüm rujlarimin icinde su an en cok begendigim renk, cok güzel bir kirmizi, dudaklarda yinede gündüz kullanabileceginiz bir bordo kirmizisi. 
Sürülüsü, kaliciligi, görüntüsüyle tamamen dört dörtlük bir ürün ve fiyatidada inanilmaz ucuz, almanyada 2,25 Euroya satiliyor, türkiyedede cok daha pahali oldugunu sanmiyorum. 
Bu rengi aldiktan sonra ayni üründen baska renklerde aldim, bu long lasting rujlarini siddetle tavsiye ederim :)

Manhattan "Lady Marmalade" allik
Birtek Müller marketlerinde gördüm simdiye kadar, tamamen tesadüf ürünlere bakarken görüp aldigim bir ürün, harika kirmizi dogal yanaklar yapiyor, fiyatida cok uygun tavsiye ederim.


Sizin favorileriniz nelerdi bu ay?



12 yorum:

  1. favorilerine bayıldım :) Göz farlarında the balm markasının paletleri favorim. Essence long lasting serisi gayet güzel 07 nolu ruju doğal ve güzel bir pembe. 01 coral rengi de öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balmin ambalajlarida cok tatli, almanyada sadece internet üzeri satiliyor maalesef, yoksa bir kac sey denemek isterdim :)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Blogunuzu çok begendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Canııım aramıza tekrar dönmüşsün. Çok sevindim:) Yazılarını dört gözle bekleyeceğim:) Viva ismini görünce acaba sen misin değil misin bilemedim ama profil resminden tanıdım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim, taninmak cok güzel, cok öptüm :)

      Sil
  4. Mac far paletin adeta bir tablo gibi çok güzel görünüyor, renklerine bayıldımm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende büyük paleti daha cok sevdim, eskiden hic kücüklerden vazgecmem saniyordum :)

      Sil
  5. mac palete bayıldım ya :) çok güzel. essence'in bordosuna da mutlaka bakıcam
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Mac paletine bayıldım :) Çok hoş sevdiğim doğal tonlar :)
    bakimlikedi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Bordo ruj tavsiyen var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef tatlim essence inki disinda hic yok benim o renkde rujum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...