25 Nisan 2014 Cuma

Marc Jacobs - Daisy Eau so Fresh Parfüm



Merhaba ve hosgeldiniz bloguma!

Ilk post´um bu güzel bahar havasindanda esinlenerek en sevdigim ve bittikce tekrar aldigim parfüm "Daisy-Eau so Fresh" hakkinda. 
Hafif ama cok degisik bir cicek kokusu.
Bu parfümü sadece sevmekle kalmiyorum, ba-yi-li-yo-rum kokusuna, kullandigim zaman iltifatlar aliyorum.
Sanirim her parfümde oldugu gibi ten uyumu cok önemli, 
kullandiktan sonra tenimde tekrar hafifce degisiyor kokusu, bu yüzden herkese tavsiye etmek istemem, ama mutlaka parfümeriye gittiginizde bir deneyin derim. 
Kaliciligida cok güzel olan Daisy´i hediye olarakta cok uygun buluyorum, cok güzel ve sik siseside zaten harika bir dekorasyon :)

Viva

12 yorum:

  1. Canım benim yaaaaa, hoşgeldinnn :) ben dayanamaz hemen açar diyordum ama bu sefer epey beklettin beni :) Nerelerdesin neler yapıyorsun? Çok sevindim geri dönmene ve haber vermene :)
    Bu parfümün şişesi, özellikle kapağına bayılıyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim canim yaaa, nasil karsilanacagimi bilemedim, cok mutlu ettin beni simdi :) iyiyim, birseyler degismedi, ben sadece blog yazmayi cok özlemisim, cok iyi geliyor yazmak, birdaha gitmemek üzere insallah buralardayiz artik :) Senide cok iyi gördüm blogundan, dahada iyisindir insallah, takipdeyim yine :)

      Sil
  2. Merhaba, Eski blogger Viva 'sın değil mi? Hani blogunu kapattığı için üzüldüğüm Viva :)

    Eğer öyle ise döndüğüne çok sevindim. Benim en keyifle takip ettiğim bloglarından biriydin <3
    Özellikle verdiğin püf noktaları çok seviyorum, ilgiyle de okuyorum.

    En az bu parfümün fresh kokusu kadar blog dünyasına geri döndüğüne bir ohhh çekmeli o halde :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet, cok sevindim hatirladigina :) Eskiden blogum vardi diye yazmak istemedim, belki hatirlayan olmaz diye, ama hatirlanmak cok güzel bir his´mis, cok cok sagol :)

      Sil
  3. Tekrar hoşgeldin.Seni aramızda görmek çok güzel:)

    YanıtlaSil
  4. Sizi tekrardan okumak çok güzel:) iyi ki döndünüz!

    YanıtlaSil
  5. İnanamıyorum! Aradan o kadar çok zaman geçti ki, sizi yeniden bulabileceğimi düşünmemiştim, bloğunuzdan pek çok şey öğrenmiştim, kapandığında en çok yeteri kadar teşekkür edemediğim için üzüldüm, şimdi edebilirim; çoook çok teşekkür ederim :) Çok mutluyuuum, hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatirladiginiz icin cok sevindim, tabii güzel yorumunuzada, cok sagolun :) Herzaman beklerim :)

      Sil
  6. Tüm yazılarını en başından okumak için yazdığın ilk postun sayfasına geldiğimde, daha önce blogun olduğunu öğrendim. Seni daha önce tanımadığıma üzüleyim mi, yoksa bir şekilde seni bulmuş olduğuma sevineyim mi bilemedim.
    Olsun, ben seni geç tanımış olsam da iyi ki varsın diyeyim o halde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim canim, yorumun beni cok sevindirdi! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...