26 Nisan 2014 Cumartesi

M2Lashes Eyelash Activating Serum Kirpik Uzatici Serum







Uzun zamandir bu serumun sihirli gücünden bloglarda okuyordum.
Düzenli kullanildiginda kirpikleri kaslara kadar uzattigini, tamamen "Fake-Lash" gibi uzun olmasini bir cok fotograflarda görmüstüm. Oldukca pahali olan bu ürünü gecen sene yilbasina yakin kampanyalarda daha uygun bir fiyata bulunca, bu serumu nihayet denemeye karar verdim.
Ve hayatimda aldigim en pahali hüsranim oldu : )



2014´yilin ilk gününden itibaren gece yatmadan önce kirpiklerime sürdüm. 
Bazen hafif bir yanma hissediyordum, ama cabuk geciyordu. 
2 ay icinde etkisini gösterecegini yaziyordu, bende tam 4,5 ay kullandim. 
Ama kirpiklerim nerdeyse hic degismedi, belki minimal daha rengi koyulasmistir ve uzamistir, okadar.
Su an kirpiklerim gayet normal gözüküyor bence, rimelsiz halinin fotografini cektim.


Daha önce M2Lashes´in üc´de bir fiyati olan Rapidlash kirpik uzaticisini kullanip bayagi memnun kalmistim, ama ürün bitince tekrar aldigimda ayni etkiyi yapmamisti. 
Internetden okudugum kadariyla formülün degistigini ögrendim, bu yüzden M2Lashes´le yeni bir favori bulacagimi ummustum, ama maaleef hic öyle olmadi.

Tabiiki kirpikler herkeste cok farkli ve bu ürün bende etki yapmadi diye sizdede yapmiyacak degil, ama sanirim ilk önce daha uygun bir fiyatli ürün denerseniz bütceniz icinde fena olmaz : )

Viva

2 yorum:

  1. Sabretmek gerekiyor. Ben su an 9 haftadir kullaniyorum ve kirpiklerim uzadi. Basta cok düsündüm pahali fiyatindan dolayi ama su an etkisinide görünce icimin cizirtisi gecti. :) Utopi degil: Kesinlikle degiyor! Benim kisacik kirpiklerimi bile uzatti. Tavsiye edildigi gibi her aksam makyajimi temizledikten sonra Eyeliner gibi kirpik diplerime sürüp yattim. Eskisi kadar kat kat rimel sürmeme gerek kalmiyor artik. Pahali Rimeller kullanmayida biraktim ayrica (Dior, YSL vs) artik onlara gerek yok. 10€ nun altindaki Rimeller de yetiyor onlara form vermek icin. Serum kirpikleri uzatiyor, yumusatiyor ve kivriklastiriyor. Sise bitince tekrar alacagim. Sise 6 ay fln dayaniyormus, bakalim en son ne kadar uzayacaklar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce rapidlash kullanmistim ve cok ise yaramisti bir kac hafta icinde. Tekrar aynisini aldigimda ama ayni etkiyi alamadim, meger icerigini degistirmisler. Maalesef bu bende ise yaramadi, senin kirpiklerinin uzadigina cok sevindim :D Bencede kirpikler güzel olunca hangi rimeli sürmüsün hic fark etmiyor bile. yine iyi bir serum bulsamda kullansam bak heveslendirdin beni yine :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...