27 Nisan 2014 Pazar

Labello Lip Butter "Vanilla & Macadamia"


Son zamanlarda beni en cok sasirtan ürün oldu bu kücük kutucuk. 
Icerigi 19 ml, vazelin yapisinda ve harika hafif bir vanilya kokusu var. 
Daha önce gece yatmadan önce dudaklarima bepanthen sürüp yatiyordum, cünki ilac kullandigim icin cok kuruyorlardi.
Sonra  bir cok blogda bu üründen okudum ve denemeye karar verdim, fiyatida uygun zaten.
Ve o gün bugündür bepantheni ecza kutusuna biraktim :)
Cok güzel nemlendiriyor, hatta ertesi sabah halen hissediyorum biraz dudaklarimin üstünde, hic kuruma  olmadi dudaklarimda kullandigimdan beri ve hemende bitmiyecek gibi duruyor.
Bundan haric birde dudu kokulu birtanesi vardi.
Mutlaka bir deneyin derim :)

Viva

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni bloğun vivacım ..ziyarete geldim :)
    rossmanda falanda görmedim ben bu ürünü kokusu eminim çk güzeldir,güle güle kullan.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler, ne iyi ettinde geldin :) bloglarda türkiyede satilmiyor diye okudum, ama belki getirirler, bence türkiyede almanyadan daha cok cesit ürünler ve markalar var zaten :)

      Sil
    2. <3 Bizim rossman var burda almanyadaki ürünleri bulunduruyor sağolsun varolsun :))

      Sil
  2. Bende Labello'nun Repair&Beauty'sini kullanıyorum ve çok memnunum <3 :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...