26 Nisan 2014 Cumartesi

Kérastase Oleo-Relax Fluid



Yillardir - bes yili gecmistir sanirim - bittikce düzenli aldigim bir ürün bu sac yagi. 
Cok güzel, hafif ciceksi tatli bir kokusu var, renksiz ve yapisi sIvI, saclari aninda yumsatan, kullandiktan sonra saclarinizi kolaylikla tariyabiliceginiz ve agirlik vermeden bakim yapan bir ürün. 
Saclarim kisayken üc pumpa kullaniyordum her dus´tan sonra, uzun saclarda 5-6 pumpa gerektiriyor bazen, kuruluguna bagli.
Genelde 2,5 ay gibi bir süre dayaniyor bende, ama ben gercekten bol kullaniyorum, daha az kullandigim zamanlar 4-5 ay yetiyordu.
Fiyati daha uygun oldugu icin internetden siparis ediyorum sürekli.

Eger saclariniz cok cok kuruysa bu ürün tek basina yetmeyebilir, ama saciniza sadece biraz daha bir nem ve parlaklik vermek isterseniz cok tavsiye ederim. 

Genelde bu ürünle Moroccanoil ürünü degistirerek kullaniyorum, sacimin durumuna bagli olarak, sürekli sadece Moroccanoil kullandigimda saclarima bir süre sonra agir gelebiliyor cünki.

Bir cok baska sac yaglarida denedim, örnegin daha yeni cikan Kerastase Elixir Ultime yaginida almistim, ama benim saclarima iyi gelmemisti.

Düzenli favorilerimden olan bu ürünü siddetle tavsiye ederim : )
Makeupalley´dede bu ürün hakkinda bir cok yorumlarini okuyabilirsiniz, hatta zamaninda galiba ben ordan okuyup ilk kez almistim.

125 ml online 15-20 Euro arasinda satiliyor, ben genelde hagelshop´dan kampanya oldugu zaman stokluyorum.

Viva

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...