30 Nisan 2014 Çarşamba

Caudalie Vinoperfect Radiance Serum


Ciltdeki lekeleri giderecegini vaat eden bir ürün olan bu serumu bittikce defalarca aldigim 
ve cilt bakim rutinimde kadroya atilabilmis bir ürün :)
Öncelikle; Hayir, bu ürün cildinizdeki lekeleri gidermiyor. Maalesef.

Lekelerin koyulugunu aldigi icin daha kolay kapatilabiliyorlar, ama okadar, en azindan benim cildimde öyle bir etki yapiyor.


Peki serumu neden severek kullaniyorum?

1. Cilde cok güzel bir parlaklik veriyor,
tüm cildiniz icten IsIldIyor gibi bir hal aliyor.
2. Müthis bir kokusu var, bikmayan usandirmayan limonsu bir koku, senelerdir sürerken icime cekiyorum bu kokuyu.
3. Cok güzel nemlendiriyor cildi, güzel havalarda hic baska nemlendirecek bir ürüne ihtiyac duymuyorum ve benim cildim kuru bir cilt.
ve 
4. Göz altinada sürebiliyorsunuz göz kremi niyetine, hic tahris etmiyor.

Son senelerde bir cok cesit leke giderici ve cilde aydinlik verebilecek ürünler denedim, örnegin en son Lierac Luminescence serumunu kullandim ve sonuc olarak -pek bir sonuc görmedigim icin- yine Caudalie´ye döndüm. 



Internetde fiyatlar daha uygun oldugu icin siparis vermeden önce medizinfuchs sayfasindan en uygun eczaneyi arattim ve Quickpharm´dan siparis verdim, belki almanyada yasayanlarin isine yarar bu bilgi :) 
Yaninda 20 ml´lik günes korumasi hediye olarak geldi, süpriz oldu.
Fiyati 31,47 Euroydu ismarladigimda.







Caudalie´nin bu günes kremini gecen sonbahar orjinal boyutunu alarak kullanmistim ve maalesef tekrar yüzümde lekeler cikmasini engelleyemedi.
Ayrica bazi insanlarda leke cikartabilecek "Octocrylene" maddesi hemen ücüncü sirada geliyor iceriginde. 
Senelerdir lekelerle problemim oldugu ve bir cok ürün denedigim icin bir cok arastirma yaptim bu konuda, doktorlar genelde hyperpigmentasyonun sebebini bilmiyorlar, tetikleyici seyler var ama her insandada olmuyor, bayagi genis bir konu :)
Bazen insanlar derya günes kremi sürdügüm halde leke oluyor diye, iste belkide kullandiklari günes kremlerin kendisinden olabiliyordur o lekeler maalesef.
Anliyacaginiz ben bu kücük günes kremini vücuduma sürerek kullanacagim :)



Vinoperfect serisinin diger tüm ürünlerinide - Gece kremi, gündüz kremi ve fluid, nemlendirici maske, peeling maske- kullandim ve Gündüz Fluid disinda hicbirinden memnun kalmadim, Fluid´unda yeterince günes korumasi olmadigi icin (SPF 15) almayi biraktim, cünki cilt doktorum en az SPF 50 kullanmam gerektigini söyledi ve bana Avene tavsiye etti, iki tanede deneme boyutu verdi hatta.

Beyaz olanini yazin tatile gidince kullanin dedi, 
cildi beyaz gösteriyor ama beyaz kalmak istiyorsunuz zaten dedi - 
beyaz kalmak degil, sadece leke istemiyorum dedim bende :)

Digeride aslinda cocuklar icin olan, onuda gündelik kullanacakmisim.
Ikisininde codecheck sayfasindan icereklerine baktim 
ve hic bir leke tetikleyici maddeler icermiyorlar.
Aslinda Daylong 50+ extreme günes kremini kullaniyordum,
ama artik doktorumun tavsiye ettigi ürünleri alirim sanirim,
onuda vücuduma kullanirim yazin.

En son lazer yaptirdigim icin su an pek leke problemim yok,
sene sonuna kadar artik ürünlerin nekadar ise yaradigini görecegiz :)

Viva


6 yorum:

  1. merabaaa. geçen gün size yapılan yorumu okumuştum. eski blogçusunuz öyle mi. du ben sizi iyi kozmetik blogçuları ile de bir araya getiririm zaten. :)

    YanıtlaSil
  2. Vivacığım bu serumdan memnun musun?
    Benim çok çok hafif lekelerim var. kimse görmese de ben görüp takıyorum işe yarar mı ?
    Cildimde sivilceye akneye neden olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu serumu cok begeniyorum yüze aydinlik getirdigi icin ve lekeleride aciyor, ama lekeler icin bundan daha iyi olan Iklen Melano Expert Kremini kullaniyorum, pahali bir ürün 15 ml imi 30 Euro gibi bir fiyati var ama sadece lekelerin üzerine sürülüyor sabah aksam ve bayagi aciyor lekelerin rengini, öyleki normal fondöten sürünce cok dikkatli bakmadikca belli olmuyor. Tamamen bendede yok etmedi ama maalesef :)

      Sil
    2. ayrica benimde cildim akneye megilli ve kesinlikle neden olmadi bende, hatta iyi geldigini söyleyebilirim icindeki yüksek dozda vitamin c yüzünden :)

      Sil
  3. Ürünü nasıl kullandiniz ben her seferinde kapağıni açarak kullanıyorum ancak emin olamadim. Yardimci olursaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...