28 Nisan 2014 Pazartesi

Avène Eau Thermale Termalsuyu



Avene´in termalsuyu senelerdir sürekli bittikce aldigim ürünlerden.
Cilt doktorumda akne tedavisi görmeden kisa bir süre önce tanismistim kendisiyle, hatta aslinda ilk önce Vichy´nin termalsuyunu almistim ama sonra Avene´inkini deneyip, markanin bir kac ürününden daha memnun kalinca Avene´de kalmistim.

Söyle bir gercek var ama: Eger cildiniz normalsa, bu ürün size hicbirsey yapmayacak, ne zararini görürsünüz nede faydasini.

Ama eger cildinizle problemleriniz varsa, hassaslik, kirmizilik, tek tük sivilce veya doktorda cilt tedavisi görüyorsaniz, hafif günes veya alerjik reaksiyonlar, ozaman bu ürünü cok seveceksiniz :)

Örnegin ben her sene pigment lekelerimden dolayi lazer oluyorum ve ondan sonra yüzüme krem vs kullanamiyorum, ama yüzümün kurumamasida gerekiyor, ozaman rahatlikla bir hafta boyunca böyle bir sise termalsuyunu bitiriyorum ve cok iyi geliyor :)

Ayrica bir gün kuzenim sacini boyadiktan sonra bogazi kipkirmizi alerjik bir reaksiyon gösterince termalsuyu sayesinde kasinmadan kurtulmustu ve rahatlamisti.

Birde yazin ferahlamak icin kullanmayi cok seviyorum, kücük 50 ml lik boyutunu cantanizda rahatlikla tasiyabilirsiniz. 
Ben düzenli 150 ml aliyorum, cünki 300 ml olan büyük boyutunu banyoda elimin altinda olacak sekilde koyacak yer bulamiyorum ;)

Ve makyajdada faydasi oluyor; hergün beautyblenderle fondötenimi sürmeden önce beautyblender süngerini termalsuyuyla islatiyorum, makyajimi yaptiktan sonra cok "pudrali" bir görünüs varsa yüzümde üstünden termal suyunu sIkIyorum ve aninda makyajimi ve rimelimi hic akitmadan daha dogal bir görünüm veriyor. 

Olmazsa olmaz olan Avene termalsuyunu ihtiyaci olan herkese cok tavsiye ederim :)

Viva

4 yorum:

  1. Ben de dün epilasyondan sonra bacaklarıma sıktım. Serin serin hem acısını aldı hem de nemlendirdi. Kırmızılıklar gitmedi ama tahriş hissi azaldı. Senin de dediğin gibi normal sorunsuz ciltlere sadece bir su, ama kaşıntı, alerji, tahriş gibi durumlarda doğal bir rahatlatıcı.

    YanıtlaSil
  2. Canım takibe alamadım bir türlü seni hata veriyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bendede bazen bloglarda oluyor, sanirim hata blogger´den. Baska bir zaman denersin, sagol canim :)

      Sil
  3. Yazın serinlemek için kullananlardanım bende, hele ki güneşlenirken kurtarıcım oluyor (:
    bloguma beklerim heraninpaylastiklari.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...